„Ариана” триумфира с нов и светъл облик

29.04.2020

Тази пролет една от най-любимите бири в България пристига с нова слънчева визия и модерна бутилка

Ръка за ръка с очакването на слънчевите и топли дни, тази пролет пристига и новият облик на „Ариана“. Новата визия на една от най-любимите за българите бири - „Ариана“, ще въздейства на всичките ни сетива и както слънцето, което внася чувство на щастие и свобода, така и „Ариана“, с новия си светъл облик, цели да пресъздаде същата лекота, освободеност и положително настроение.

„В това изпълнено със стрес, забързано ежедневие, в което живеем, всеки има нужда от лъч светлина, който да направи деня му по-хубав и светъл. Както слънцето ни влияе положително, носи радост и хубави дни, точно така бихме искали „Ариана“, със своя нов и свеж облик, семпла бутилка и слънчев етикет, да донесе свежест и светлина в ежедневието на всеки от нас“, сподели Питър Копиец, изпълнителен директор на „Загорка“ АД.

Първата реклама на „Ариана“ с новия й облик представлява клипче, което е заснето без професионален екип и в домашни условия, а участниците в него са служители на компанията. В него „Ариана“ дава надежда на потребителите си, че отново ще имат възможност да се насладят на лятото, а междувременно докато си стоят вкъщи, могат да спечелят милион слънчеви награди. Новият клип на „Ариана“ можете да видите тук.

„Ариана“ е висококачествена бира, създадена по стара чешка традиция, която води началото си от една от първите пивоварни фабрики в България. През всички тези години тя успява да запази своето доказано място като една от най-предпочитаните марки бира в България. „Ариана“ е и носител на множество награди за качество от Международният институт за качество Monde Selection.

Визията на „Ариана“ не е била променяна от 2008 г. при PET опаковките и от 2011 г. при стъклената бутилка. Новата семпла, светла и модерна визия на „Ариана“ ще продължи да радва своите потребители с нежната си и кехлибарена течност, запазвайки своите качество и отличителност, както и връзката с идентичността и мисията на бранда.

 

За „Ариана“

Ариана е една от най-продаваните светли бири в България.

През 1947 г. пивоварната е национализирана и преименувана на Витоша, а бирата на "Софийско пиво". В близкото, тогава, село Горубляне е построена втора фабрика, а през 1978 г. пивоварната в централната част на София е затворена. През 1996 г. компанията променя името си на пивоварна Ариана. През 1997 г. Ариана става част от ЗАГОРКА, а през 2004 г. производството е преместено в пивоварна "Загорка".

Портфолиото на марката „Ариана“ включва: „Ариана“ светло, „Ариана тъмно“, „Ариана Радлер лимон“ с ниско алкохолно съдържание от 1.8% алкохол, както и безалкохолните Ариана Радлер 0.0% със завладяващи плодови вкусове.

Пивоварна ЗАГОРКА навлиза във втория век от дейността си, а вече повече от 20 години компанията е част от глобалното семейство на HEINEKEN, като през този период е инвестирала над 133 милиона евро в  модернизация на процесите и увеличаване на производствения капацитет. Днес, пивоварната в Стара Загора, е една от най-модерните и иновативни в региона на Централна и Източна Европа, като същевременно с това успява да запази локалните си традиции и идентичност.

За ЗАГОРКА, успешният бизнес е устойчивият бизнес. Компанията вярва в дългосрочния подход на създаване на допълнителна стойност за бизнеса си, за партньорите си и за своите служители. Корпоративната социална политика на ЗАГОРКА е инкорпорирана в платформата „Създаваме по-добър свят“, която е и нейн бизнес императив. Компанията се фокусира върху няколко ключови области, пряко свързани с бизнеса й, върху които може пряко да повлияе: опазване на водните ресурси, намаляване на въглеродните емисии, устойчиви ресурси, развитие на местните общности, отговорна консумация, безопасност и здраве. През 2013 г. МОСВ отличава „Загорка“ АД с наградата „Зелена България“ за бизнес с цялостен принос за опазване на околната среда. През 2015 г. в четири поредни години „Загорка“ АД печели първите места в конкурса „Най-зелените компании в България“ – организиран от B2B медия, а в две поредни години 2015 и 2016, ЗАГОРКА е най-зелената компания* в сектора на бързо оборотните стоки, според консуматорите.