Heineken® представи нова кампания с участието на двама шампиони от Формула 1 - „Когато шофираш, никога не пий”

27.02.2020

Heineken® обяви началото на кампанията си за отговорна консумация - „Когато шофираш, никога не пий“, която тази година е с участието на бившите шампиони от Формула 1, баща и син - Кеке и Нико Росберг.

Рекламата обръща внимание, че колкото и уверен шофьор да си, най-добрият зад волана е винаги този, който не пие преди да се качи в колата. Сюжетът на кампанията разказва за съревнованието в семейството, което се случва между двамата по време на дейности като тенис и риболов. Новата реклама може да бъде видяна тук.

            Идеята за кампанията е вдъхновена от проучване, което Heineken® направи за това какво кара хората да шофират пили1. Резултатите показват, че прекомерната самоувереност при шофиране след консумация на алкохол е ключова причина за управление на автомобил в нетрезво състояние. Изследването също разкрива, че навлизането на безалкохолни алтернативи, включително Heineken® 0.0, повлиява положително на поведението на шофьорите.

            Джанлука ди Тондо, старши бранд директор на Heineken® коментира: „За да въздействаме положително чрез нашата кампанияКогато шофираш, никога не пий, изследвахме в дълбочина какви са причините за шофиране в нетрезво състояние. Нашето проучване на световно ниво разкри, че дори когато хората нямат намерение да шофират след като са пили, в момента в който трябва да вземат решение, добрите намерения отстъпват пред изкушението. Тези заключения ни дадоха възможност да насочим по-добре маркетинг усилията си за постигане на истински принос, разработвайки нова комуникационна кампания, която се фокусира върху първопричините за шофиране в нетрезво състояние.

            Нико Росберг, посланик на кампанията „Когато шофираш, никога не пий“ сподели: „Heineken® е посветил част от партньорството си с F1® за предаване на въздействаща идея, обвързана с отговорността, която аз самият споделям – преди да шофираш, никога не консумирай алкохол. Кампанията носи истински силно послание без значение дали си професионален шофьор или не. Въздържанието зад волана е единствената опция”.

            Кампанията включва 30, 60 и 95 секундно видео във формат за дигитални и социални медии, които ще бъдат представени в множество страни по света.

Heineken® ще продължи комуникацията с посланието „Когато шофираш, никога не пий“ пред публиката чрез брандиране на пистата на Формула 1, в телевизионна реклама, дигитални активности, срещи с фенове на живо и събития, ПР инициативи и активности на местата за продажба.

Компанията HEINEKEN продължава да затвърждава своята позиция по отношение на отговорната консумация и чрез своя световноизвестен бранд Heineken® се стреми да популяризира умерената и отговорна консумация на алкохол. Всяка година компаниите в групата на HEINEKEN, част от които е и ЗАГОРКА АД, отделят 10% от медийните си бюджети за насърчаване на отговорната консумация във всички пазари, които продават Heineken®, със специален акцент върху кампанията „Когато шофираш, никога не пий“.

-КРАЙ-

[1] 1,000 drivers aged 25-54 in 10 markets (10,000 total) who consume alcohol at least once a month. Markets: Brazil, China, India, Italy, Mexico, South Africa, Netherlands, United Kingdom, United States and Vietnam.

 

За HEINEKEN:

HEINEKEN е най-международната пивоварна компания в света. Тя е водеща в разработването и маркетинга на премиум бирени и сайдер марки. Водена от марката Heineken®, компанията има впечатляващо портфолио от над 250 международни, регионални, локални и специални марки бира и сайдер. HEINEKEN има добре балансиран географски обхват с лидерски позиции както на развитите, така и на развиващите се пазари. Отдадена на иновациите, дългосрочните инвестиции в марките, контрол над продажбите и управлението на разходите чрез „Brewing a Better World“ („Създаваме по-добър свят“), устойчивото развитие е вградено в бизнеса на компанията и добавя стойност за всички заинтересовани страни.

В HEIENEKEN работят 85,000 служители в над 70 държави.

Акциите на Heineken N.V. и Heineken Holding N.V. се търгуват на Euronext в Амстердам. Цените за обикновените акции могат да бъдат намерени в Bloomberg със символите HEIA NA и HEIO NA, и в Reuters като HEIN.AS и HEIO.AS. HEINEKEN има две спонсорирани на първо ниво програми на American Depositary Receipt (ADR): Heineken N.V. (OTCQX: HEINY) и Heineken Holding N.V. (OTCQX: HKHHY). Информация е налична на сайта на HEINEKEN: www.theHEINEKENcompany.com и можете да ни следвате чрез @HEINEKENCorp.

„Когато шофираш, никога не пий“

През 2016, Heineken® и Formula 1® (F1®) обявяват глобално партньорство.  Централно в партньорството е ясно формулираното послание за отговорността: „Когато шофираш, никога не пий“. Heineken® използва глобалната платформа на F1®, за да осигури целенасочена кампания за постигане на положителна промяна - надграждайки дългогодишния си ангажимент да използва водещата марка, за да предаде това послание. С Нико Росберг и сър Джаки Стюърт, като нейни посланици, кампанията се осъществява пред световната аудитория чрез F1® брандиране, телевизионни реклами, дигитални активации, преживявания на живо и събития за фенове, целенасочени ПР инициативи и активации на опаковката и на местата за продажба.

Heineken® работи усилено да промени поведението на шофьорите и да предотврати шофирането в нетрезво състояние, чрез дългосрочна стратегия, целяща постигане на положителна промяна.