Heineken N.V. обяви финансовите си резултати за третото тримесечие на 2019 година

31.10.2019

Heineken N.V. (EURONEXT: HEIA; OTCQX: HEINY) обяви финансовите си резултати за третото тримесечие на 2019 година:

  • Обем на продажбите на бира бележат органичен ръст от +2.3%, с двуцифрен ръст в Азия
  • Продажбите на бранд Heineken® бележат ръст от +7.4% с двуцифрен ръст в Африка, Близкия Изток и Източна Европа и Америка

Жан-Франсоа ван Боксмеер, председател на изпълнителния съвет / изпълнителен директор:

„През третото тримесечие, нашето портфолио бири постигна стабилен ръст в обема в размер на 2.3% и то на фона на високите резултати постигнати през лятото на миналата година. Ръстът на бранда Heineken® скача до 7.4%. Наблюдаваме нестабилност на част от нашите пазари, която очакваме да продължи до края на годината. Продължаваме да инвестираме за постигане на печалба в дългосрочен план за нашите акционери. Очакваме органичен ръст на оперативната печалба в размер на около 4%.“

РЕГИОНАЛЕН ОБЗОР

ЕВРОПА

  • Продажбите на бира бележат органичен ръст в размер на 1.6%
  • Във Великобритания общият обем нараства слабо. Общият обем бележи среден едноцифрен ръст. Портфолиото от премиум бири отбеляза висок едноцифрен ръст, благодарение на Heineken® и Birra Moretti.
  • Във Франция обемите нараснаха слабо, въпреки по-неблагоприятните климатичните условия. Климатът беше предизвикателство. Премиум портфолиото отбеляза двуцифрен ръст.
  • В Италия, продажбите на бира отбелязаха висок едноцифрен ръст, благодарение на продължаващото позитивно представяне на Ichnusa и разгръщането на Messina.
  • В Холандия, продажбите на бира отбелязаха висок едноцифрен спад, вследствие на високите резултати от предходния период.
  • В Испания, продажбите на бира останаха непроменени, повлияни от частичното изваждане от продажба в голяма търговска верига.
  • В Полша, продажбите на бира бележат среден едноцифрен органичен спад, основно поради по-лошите климатични условия.

НЕТНА ПЕЧАЛБА

Отчетената нетна печалба за първите девет месеца на годината е 1 667 млн. евро (2018 г. отчита 1 596 млн. евро).

-КРАЙ-

 

За HEINEKEN:

HEINEKEN е най-международната пивоварна компания в света. Тя е водеща в разработването и маркетинга на премиум бирени и сайдер марки. Водена от марката Heineken®, компанията има впечатляващо портфолио от над 250 международни, регионални, локални и специални марки бира и сайдер. HEINEKEN има добре балансиран географски обхват с лидерски позиции както на развитите, така и на развиващите се пазари. Отдадена на иновациите, дългосрочните инвестиции в марките, контрол над продажбите и управлението на разходите чрез „Brewing a Better World“ („Създаваме по-добър свят“), устойчивото развитие е вградено в бизнеса на компанията и добавя стойност за всички заинтересовани страни.

В HEIENEKEN работят 85,000 служители в над 70 държави.

Акциите на Heineken N.V. и Heineken Holding N.V. се търгуват на Euronext в Амстердам. Цените за обикновените акции могат да бъдат намерени в Bloomberg със символите HEIA NA и HEIO NA, и в Reuters като HEIN.AS и HEIO.AS. HEINEKEN има две спонсорирани на първо ниво програми на American Depositary Receipt (ADR): Heineken N.V. (OTCQX: HEINY) и Heineken Holding N.V. (OTCQX: HKHHY). Информация е налична на сайта на HEINEKEN: www.theHEINEKENcompany.com и можете да ни следвате чрез @HEINEKENCorp.

 

HEINEKEN в България е представена от ЗАГОРКА АД.

Пивоварна Загорка навлиза във втория век от своите операции в Стара Загора. Още от откриването на „Бирарията”  през 1902 г. от  д-р Кожухаров, пивоварната се превръща в символ на града, а Загорка е любимата бира на поколения българи. През 1994 г. „Загорка” АД се присъединява към глобалното семейство на HEINEKEN. От тогава до днес, в продължение на повече от 20 години, над 133 милиона Евро са инвестирани в „Загорка” АД за  модернизация на процесите и увеличаване на производствения капацитет. Днес пивоварната в Стара Загора е една от най-модерните в региона на Централна и Източна Европа.

Като част от семейството на HEINEKEN и водещ български производител на бира, „Загорка“ АД се ангажира да развива своя бизнес устойчиво и отговорно.

Чрез платформата си за устойчиво развитие „Създаваме по-добър свят“ компанията насочва своите усилия в шест сфери, в които може да направи положителна промяна: намаляване на въглеродните емисии, опазване на водните ресурси, локални ресурси, отговорна консумация, израстване с местните общности, безопасност и здраве.

През 2013 г. МОСВ отличава „Загорка” АД с наградата „Зелена България” за бизнес с цялостен принос за опазване на околната среда. От 2015 г., в три поредни години, ЗАГОРКА печели първите места в конкурс за „Най-зелена компания” в сектора на бързооборотни стоки и е най-зелената и отговорна компания в бирената индустрия, според консуматорите.

Портфолиото на компанията предлага разнообразие от висококачествени продукти, които отговарят на вкуса на взискателния български потребител – Загорка, Heineken, Ариана, Amstel, Stolichno, Desperados, Starobrno, Sol, Mort Subite и сайдерите Крадецът на ябълки и Strongbow. Безалкохолните предложения за любителите на бира с 0.0% алкохол: Загорка 0.0%, Heineken 0.0% и Ариана Радлер 0.0% с вкусовете на лимон, малина, тъмен лимон и портокал и грейпфрут.