Lidl Digital вече е член на БАСКОМ

07.08.2019

Към момента в Lidl Digital работят над 50 човека, като очакванията са до края на годината тази бройка да се увеличи почти двойно

Високотехнологичният център за развойна дейност Lidl Digital бе приет за член на българската асоциация на софтуерните компании (БАСКОМ), като част от Лидл България.

Lidl Digital стартира своята дейност в края на 2017 г., когато ритейлър №1 в Европа избра България за откриването на своя нов високотехнологичен център за развойна дейност. Неговата основна дейност е разработването на специфични платформи, системи и решения, които да се ползват от всички Lidl държави за онлайн търговията на веригата.

За нас това е изключително важно признание. За кратък период Lidl Digital успя да заяви своето място в ИТ сектора и да докаже динамичното си развитие. Вярваме, че можем да допринесем с уникална комбинация от технологична и бизнес експертиза в полето на e-Commerce и Retail сектора, както и че с обединени усилия и заедно с останалите членове на БАСКОМ можем да постигнем много повече положителни промени“, коментира Стамен Кочков, ръководител на Lidl Digital.

В БАСКОМ винаги приветстваме компаниите, с които споделяме общи ценности и визия за развитието на индустрията. Радваме, се че в лицето на Lidl Digital намерихме именно такъв съмишленик. Убедени сме, че доказаният опит и ноу-хау на техния екип ще обогатят асоциацията и ще спомогнат за успешната реализация на редица идеи, в които вярваме, и каузи, зад които заставаме“, добави Мая Маринова, Изпълнителен директор на БАСКОМ.

Основната задача пред Lidl Digital е създаването и развитието на електронната търговия и дигиталните бизнес модели на Lidl. С над 2 500 служители в световен мащаб и 5 офиса, три от които центрове за развойна дейност извън Германия, а именно в България, Румъния и Испания – Lidl Digital е двигателят на онлайн търговията на дребно на Lidl.

У нас Lidl Digital постепенно утвърждава своето иновативно присъствие и динамично развитие. Високотехнологичният център за развойна дейност съчетава духа и философията на start-up бизнеса с възможностите и мащаба на доказан международен бранд, какъвто е Lidl.

Lidl Digital предлага предизвикателна и интересна работна среда, досег до едни от най-новите технологии, коректност и стабилност, както и възможност за растеж и кариерно развитие. Той е и доказателство за значителните очаквания към електронната търговия и какви големи предизвикателства поставя тя пред ИТ специалистите. Към момента във високотехнологичния център в София работят над 50 човека, като очакванията са до края на годината тази бройка да достигне близо 90.