Lidl е първият ритейлър с трети официален почивен ден за служителите в магазините

10.06.2019

По повод откриването на двата си най-нови магазина в София веригата обяви, че осигурява още един ден гарантирана почивка на официален празник на своите служители

Лидл България е първият ритейлър, който обяви трети официален почивен ден за всички свои служители в търговската мрежа. От 2020 г. - освен на Коледа 25.12. и Нова година 01.01. - служителите в магазините на Lidl вече ще почиват и на още един официален празник – Великденската неделя. По този начин компанията осигурява възможност за допълнително време с близките хора на един голям и традиционно семеен празник.

„Допълнителният трети почивен ден за колегите в магазините е израз на първо място на нашата благодарност за тяхната неуморна ангажираност, както и възможност да отбележат със семействата си този повод. Това наше решение е само поредната  стъпка от постоянните ни усилия да осигуряваме допълнителни възможности на нашите служители да се чувстват добре на работното си място и да подобряват баланса между работа и личен живот. Lidl е първата верига, която въвежда този трети официален почивен ден за своите магазини и искрено вярвам, че нашите клиенти подкрепят една подобна мярка, както и се надявам това да се превърне в коректна работодателска практика на пазара“, коментира Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.

Веригата обяви още един ден гарантирана почивка на своите служители в магазините по повод откриването на най-новите си два обекта в София, с които те вече наброяват 97 в цялата страна. Вторият двуетажен Lidl в София посреща своите посетители на мястото на бившия пазар на Сточна гара (бул. „Васил Левски“ №152), а живущите в близост до „канала“ имат една централна и удобна локация за любимите си Lidl продукти в новия магазин на бул. „Евлоги и Христо Георгиеви“ №169, непосредствено преди ул. „Оборище“.

В унисон с устойчивите практики на веригата най-новият Lidl магазин на Сточна гара е построен с идея да отговори в максимална степен на изискванията и предпочитанията на потребителите. Обектът е проектиран на две нива, осигурявайки повече пространство и удобства в този гъсто населен градски район и е вторият от този тип в София след магазина в кв. Борово. На първото ниво има отворен паркинг за клиенти на магазина, както и входно преддверие с ескалатори и асансьор за клиенти за връзка с втория етаж. На второто ниво се намира търговската зала с прилежащата към нея пекарна за хляб и хлебни изделия, административните и социални помещения и зоната за прием на стоки. Обектът разполага с търговска площ от близо 1500 кв. м. и с паркинг със 104 паркоместа. Специално място в новия магазин е отделено върху обособяването на информационен кът - той  се намира на входа до ескалаторите, където са представени макети, визуализиращи историческото минало на района, върху който е построен днешният магазин. През 1931 г. на същото място е открита Сточна гара, а по-късно през 1952 г. и първото в България тролейбусно депо. Макетите са изработени в сътрудничество със Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура".

Магазинът на бул. „Евлоги и Христо Георгиеви“ №169 е създаден съобразно изискванията за магазини, които се помещават в супер централни градски части. Обектът е проектиран така, че да отговоря на нуждите на клиентите и да не натоварва допълнително градската среда в този столичен район. Новият магазин ще бъде удобна локация за ежедневно пазаруване на живущите в района с обща площ от над 1400 кв м и функционална търговска зала от над 800 кв м, която дава прегледност на презентираните разнообразни хранителни и нехранителни стоки, отличаващи се с оптималното съотношение качество - цена в Lidl.

Във връзка с откриването на новите магазини Лидл България планира и редица дейности по облагородяване на районите около обектите, за да може да осигури повече удобство и комфорт на потребителите, както в новоизградените обекти, така и по пътя до тях. Плановете на компанията включват обособяване на парково пространство около кръговото кръстовище на Сточна гара с цветна аранжировка и пейки; реконструкция на близо 400 кв м общински тротоари, както и облагородяване на спортна площадка на ул. "Богдан" чрез поставяне на нова настилка на игрището, подмяна на мрежи, огради, футболни врати, баскетболни кошове и цялостно изграждане на детска площадка на ул. "Цар Симеон", предназначена за по-малки деца, с ударопоглъщаща настилка, катерушки, пейки и озеленяване.

 

За Лидл България 

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа, част e от немската Schwarz-Gruppe и присъства в 30 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 97 магазина в 47 града и над 2800 служители, а марката Lidl е затвърдила водещата си позиция на пазара на хранителни стоки.