Лидл България с признание за „Най-сполучливо партньорство“ в годишните награди на Български дарителски форум

22.11.2019

Най-голямата социално отговорна инициатива на Лидл България – “Ти и Lidl за по-добър живот” получи признание за „Най-сполучливо партньорство“ в годишните награди на Български дарителски форум. Престижната награда отличава партньорствата между компании и неправителствени организации, които са допринесли за решаването на реален проблем и е единствената категория, в която приза се връчва на базата на гласуване от страна на социално ангажирани компании в България.

Най-голямата социално отговорна инициативата на Лидл България се реализира за трета поредна година и към момента чрез нея са подкрепени общо 73 проекта на стойност 545 000 лева. Целта на „Ти и Lidl за по-добър живот“ е да допринася за по-качествен и пълноценен живот на хората в различните региони на страната като подпомага проекти 4 тематични области: образование, култура и историческо наследство, здравословен начин на живот и околна среда. През 2020 г. предстои да бъде обявено четвъртото издание на инициативата, с което компанията ще търси нови проекти на организации от цялата страна, като максималното финансиране на всеки от тях е на стойност 10000 лева. 

За Лидл България 

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа, част e от немската Schwarz-Gruppe и присъства в 30 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 99 магазина в 48 града и близо 2700 служители, а марката Lidl е затвърдила водещата си позиция на пазара на хранителни стоки.