Теленор предлага услугата за онлайн пазаруване Купи онлайн

16.11.2018

Чрез услугата Купи онлайн, клиентите на Теленор вече могат да купуват устройства и аксесоари, както и да подновяват своите договори. Услугата е достъпна чрез официалната интернет страница на компанията www.telenor.bg.

Услугата Купи онлайн позволява на клиентите на оператора да подновят своя договор, както и да закупят мобилно устройство или да го получат на лизинг към договора си. В зависимост от предпочитанията на клиента, доставката може да бъде както до посочен от клиента адрес, така и до най-удобния за него магазин  на Теленор. Доставката е напълно безплатна на територията на цялата страна. Условията по избрания нов абонаментен план са активни в момента на получаване на доставката. В случаите, в които не се изисква предплащане, клиентите избрали доставка с куриер, имат възможност да изберат и как да заплатят за направената поръчка – онлайн с банкова карта или в брой при получаване на доставката. 

Подновяването на договор чрез услугата Купи онлайн в момента е възможно за частните клиенти на Теленор, като е необходимо клиентите да имат регистрация за интернет портала MyTelenor. За покупка на устройства и аксесоари без абонаментен план, регистрация не е необходима и е възможна и за потребители, които не са клиенти на Теленор.

С услугата Купи онлайн, клиентите имат достъп и до ексклузивни предложения за различни модели мобилни устройства, които Теленор предлага за покупка единствено чрез нея, като например Samsung Galaxy Note 9 512GB, Huawei Mate 20, Xiaomi Pocophone F1 64GB, Motorola Moto G6 Plus и други. За първите клиенти на услугата, Теленор е предвидил и специални подаръци.

„Щастливи сме, че можем да предложим на своите клиенти онлайн услуга, с която лесно, удобно и бързо да могат да подновят договора си услуги с Теленор и да закупят предпочитаното устройство или аксесоар. Знаем, че клиентите ни отдавна очакваха това от нас. Услугата „Купи онлайн“ е логична поредна стъпка в нашите усилия да предложим възможно най-доброто дигитално преживяване на българските потребители. Избрахме в началото да се фокусираме върху настоящите ни абонати, а след което ще предложим услугата и на бъдещите си клиенти“, коментира главният маркетинг директор на Теленор, г-н Горан Маркович.

„Амбицията ни е услугата Купи Онлайн да допринася за доброто потребителско изживяване, като следва естественото поведение на клиентите ни при избор на абонаментен план и устройство. Затова информацията е представена по ясен и прозрачен начин, така че клиентите ни да могат да направят своя информиран избор като същевременно всички трансакции са осигурени с най-високо ниво на сигурност и надеждност“, заяви директорът „Дигитално преживяване“ на Теленор г-жа Евгения Овчарова. „Работата по развитието на услугата продължава и през 2019 ще можем да предложим възможност на новите абонати също да за подписват договор за мобилни услуги, както и още ексклузивни предложения“, допълни тя.

Повече информация за това и за други предложения на Теленор е налична на официалната интернет страница на компанията www.telenor.bg, чрез обаждане до кратък номер 123 и в магазините на оператора и официалните партньори.  

Теленор е водеща телекомуникационна компания с над 3,1 милиона активни потребители в България. От 1 август 2018 г. Теленор България, заедно с Теленор Унгария и Теленор Сърбия и Черна Гора, са част от PPF Group. PPF Group е реализирала инвестиции в множество пазарни области - банкови и финансови, телекомуникации, биотехнологии, застраховане, недвижими имоти и селско стопанство. PPF Group оперира в 22 страни в Европа, Азия и Северна Америка. Групата притежава активи на стойност над 38 млрд. евро (към 31 декември 2017 г.). Към 31 декември 2017 г. служителите на PPF Group в световен мащаб са общо 170 000.