Теленор с отличие за отговорен бизнес за кампанията си за безопасен интернет

27.02.2019

За втора поредна година кампанията за безопасен интернет на Теленор получава отличие на Наградите за отговорен бизнес 2018 на Българския форум на бизнес лидерите (БФБЛ). Наградите са традиционна инициатива на БФБЛ, която отличава добрите практики и съществения принос на частния сектор към опазването на природата, развитието на човешкия капитал, образованието и цялото общество. Тази година наймногобройни са кандидатурите за титлата „Инвеститор в обществото” – 29, и „Инвеститор в знанието”– 28, като в образователната категория се наблюдава ръст на номинациите с 40% в сравнение с предходната година.

Теленор получи трета награда в категорията „Инвеститор в знанието“ за усилията на телекома и Центъра за безопасен интернет да осигурят позитивна и безопасна онлайн среда за децата и младите хора. Проектът включва широк спектър от инициативи, има 360-градусов обхват и повишава информираността на хиляди деца, родители и учители относно рисковете от използването на интернет, социални мрежи и устройства, начините за превенция и търсене на помощ.

Теленор е водеща телекомуникационна компания с над 3 милиона активни потребители в България. От 1 август 2018 г. Теленор България, заедно с Теленор Унгария и Теленор Сърбия и Черна Гора, са част от PPF Group.  PPF Group инвестира в множество пазарни области - банкови и финансови, телекомуникации, машиностроене, биотехнологии, застраховане, недвижими имоти и селско стопанство. PPF Group оперира в Европа, Русия, Азия и Северна Америка. Групата притежава активи на стойност почти 38 млрд. евро (към 30 юни 2018 г.).