Теленор отбелязва Свети Валентин с MB за своите клиенти

10.02.2020

Теленор ще отбележи празника на любовта Свети Валентин с MB за клиентите си, през мобилното приложение MyTelenor. Кампанията е под наслов „На любовта ѝ трябват MB” и ще продължи в рамките на седмица.

От 10 до 16 февруари 2020 г., всеки ден, всички клиенти на абонаментните планове на Теленор, които са свалили и инсталирали версия 2.0 или по-нова на мобилното приложение MyTelenor, могат да кликнат на банера на кампанията в приложението и да получат пакет от 1000 МВ мобилен интернет на максимална скорост без допълнително заплащане. 

Пакетът ще бъде валиден за период от 24 часа и ще може да се използва както в България, така и в роуминг в страните от Зона ЕС. Всеки клиент, отговарящ на условията на кампанията, може да участва в нея и да получи допълнителен пакет МВ максимум по веднъж на 24 часа. Участието в кампанията и активирането на пакета е възможно през мрежата на Теленор или WiFi на територията на България.

Пълна информация за това предложение на Теленор е налична www.telenor.bg, чрез обаждане на телефон 123, както и във всички магазини на оператора.

 

Теленор е водеща телекомуникационна компания с над 3 милиона активни потребители в България. От 1 август 2018 г. Теленор България, заедно с Теленор Унгария и Теленор Сърбия и Черна Гора, са част от PPF Group.  PPF Group инвестира в множество пазарни области - банкови и финансови, телекомуникации, машиностроене, биотехнологии, застраховане, недвижими имоти и селско стопанство. PPF Group оперира в Европа, САЩ и Азия. Групата притежава активи на стойност над 45 млрд. евро (към 31 декември 2018 г.).