Теленор подобрява сигурността на дигиталните си канали и въвежда единна парола за достъп

26.09.2019

Клиентите на Теленор ще ползват една и съща парола за достъп за дигиталните канали на оператора – мобилното приложение MyTelenor, интернет портала MyTelenor и електронния магазин Купи Онлайн

С новата функционалност потребителите ще могат още по-удобно и сигурно да пазаруват онлайн и да ползват различните услуги, които предлагат тези канали. Така например, потребителите на мобилното приложение MyTelenor ще могат да  видят предложения от Купи онлайн в самото мобилно приложение.

При регистрация в който и да е от изброените дигитални канали, клиентите на Теленор вече ще ползват мобилния си номер като потребителско име и ще го верифицират чрез въвеждане на еднократен код, който ще получат чрез SMS. След това ще могат да изберат предпочитаната от тях парола за достъп. Веднъж запазена, тази парола ще може да се ползва за тези дигитални канали за пазаруване и услуги на Теленор. 

Клиентите на оператора, които вече имат профил в интернет портала MyTelenor и Купи онлайн ще могат да продължат да ползват досегашната си парола и тя ще е валидна и за мобилното приложение MyTelenor. 

Подробна информация за тази функционалност е налична на интернет страницата на Теленор www.telenor.bg, чрез обаждане до кратък номер 123 и във всеки магазин на оператора. 

 

Теленор е водеща телекомуникационна компания с над 3 милиона активни потребители в България. От 1 август 2018 г. Теленор България, заедно с Теленор Унгария и Теленор Сърбия и Черна Гора, са част от PPF Group.  PPF Group инвестира в множество пазарни области - банкови и финансови, телекомуникации, машиностроене, биотехнологии, застраховане, недвижими имоти и селско стопанство. PPF Group оперира в Европа, САЩ и Азия. Групата притежава активи на стойност над 45 млрд. евро (към 31 декември 2018 г.).