Новини

Хиляди българи подкрепиха националите в Lidl фен зони пред залите във Варна, Русе и София

24.09.2018

Оригиналният трофей на Световното първенство по волейбол беше най-голямата атракция в Lidl шампионските корнери

Хиляди българи подкрепиха Националния отбор по волейбол и изпратиха своята позитивна енергия за победа към тях в специалните Lidl фен зони пред спортните зали във Варна, Русе и София по време на Световното първенство по волейбол за мъже. В тях всички привърженици на националите имаха уникалната възможност да се докоснат и до оригиналния трофей на първенството, който се превърна в най-голямата атракция за феновете. От България трофеят заминава за Италия, където за него ще се борят най-добрите волейболисти на планетата.

 

Специално изграден Lidl шампионски корнер привличаше почитателите на волейбола от 9 до 15 септември пред Двореца на културата и спорта във Варна, след което пренесе шампионското настроение пред Арена Монбат в Русе. Феновете в София пък имаха възможност да се докоснат до мечтания трофей и да подкрепят националите от 21 до 23 септември пред Арена Армеец.

 

В началото на юни Лидл България и Българската федерация по волейбол официално обявиха продължаване на партньорството си, което тази година се провежда под мотото “Националната селекция, с която се гордеем“, с подкрепата на селекцията „Родна стряха“ – висококачествени продукти само от български производители. През 2018 г., освен партньор на националите по време на Световното първенство по волейбол и Волейболната лига на нациите, търговската верига е и официален партньор на първото в България турне на оригиналния трофей, за който ще се борят най-добрите волейболни отбори на Световното първенство за мъже 2018.

 

Повече информация, може да откриете на сайта на Lidl България – www.lidl.bg, както и сайта на Българската федерация по волейбол http://www.volleyball.bg/ .

 

За Лидл България

 

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа, част e от немската Schwarz-Gruppe и присъства в над 25 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 89 магазина в 46 града и над 2300 служители, а марката Lidl е затвърдила водещата си позиция на пазара на хранителни стоки. Лидл България е носител на 7 медала Best Buy Award PRIVATE LABEL Bulgaria 2017/2018 за най-добро съотношение цена – качество на продукти със собствена марка.

 

За Българска Федерация Волейбол

Българска Федерация Волейбол е сдружение с нестопанска цел, което обединява спортни клубове по волейбол и плажен волейбол. Тя развива, усъвършенства, популяризира и администрира волейбола в България. Създава условия и съдейства българският волейбол да завоюва престижни позиции на международното спортно поле. БФВ селекционира и организира подготовката на националните отбори на Република България.