FlixBus свързва България с най-голямата европейска автобусна мрежа за дълги разстояния

08.03.2018

Бизнес моделът на FlixBus съчетава "Най-доброто от двата свята" – последна технология, в комбинация с опита на регионалните партньори от малкия и средния бизнес

Европейската компания за транспортни услуги, FlixBus свързва България с широката европейска автобусна мрежа за дълги разстояния. От 22 март ще има нови ежедневни връзки от София до центрове като Будапеща, Виена и Букурещ, така че българските пътници ще могат лесно да достигат до 1400 дестинации на FlixBus из целия континент. Билетите вече са достъпни на www.FlixBus.bg и в безплатното мобилно приложение на компанията,

"Само през 2017 г. 40 милиона души са избрали FlixBus за пътуванията си из Европа. С интелигентните си решения, високите стандарти за безопасност и качество, ние въвеждаме нова ера на пазара на транспортни услуги във все повече страни. Стремим се да подобрим значително придвижването на българските пътници и да привлечем още нови целеви групи към екологичния и достъпен начин на пътуване, който предлагаме.", каза Ласло Арани, регионален управляващ директор на FlixBus.

 

Новите нощни връзки с Унгария, Австрия и Румъния ще позволят на пътниците да пестят време и средства, докато достигат до едни от най-популярните столици на Централноевропейския регион. През първата половина на 2018 г. FlixBus планира и последващо разширяване на мрежата си в района, за да направи още повече дестинации достъпни от градове в България.

Технологиите и start up моделът срещат регионалния опит

FlixBus е основана през 2013 г. като немска стартъп компания, която сега присъства в 27 европейски държави и обяви поредното си глобално разширяване в края на 2017 г. в САЩ. Изключителният темп на растеж на компанията се основава на един уникален международен бизнес модел, който се фокусира върху партньорства с регионалната индустрия. Само за пет години FlixBus изгражда сътрудничество с над 250 автобусни партньори в цяла Европа. Компанията се грижи за технологиите, билетите, обслужването на клиентите, планирането на мрежата, както и маркетинга и продажбите, а местните партньори са отговорни за работата на автобусите. По този начин FlixBus успява да изгради най-голямата междуградска автобусна мрежа в Европа и осигурява над 7000 работни места за шофьори на автобуси.

"Туристическата и бизнес значимост на България непрекъснато нараства. FlixBus не само подкрепя местните пътници, но и българската икономика, като допълнително увеличава чуждестранния интерес към страната чрез лесен и удобен достъп до столицата"- добави Ласло Арани.

FlixBus осигурява зелена и интелигентна мобилност в България: Дигитализация на традиционната автобусна индустрия.

Компанията гарантира еднакво качество на обслужването във всяко превозно средство от автопарка си. Пътниците ще получават безплатен Wi-Fi, комфортни седалки с повече място за краката, климатик, електрически контакти до всяка седалка и тоалетна на борда.

Резервацията на пътувания до различни европейски страни е възможна онлайн, чрез www.FlixBus.bg, мобилното приложение на компанията, както и в мрежата за продажби на билети. Гъвкавата промяна  или анулиране на резервацията е възможна до 15 минути преди заминаването. Всеки пътник има право на един безплатен багаж, както и на един ръчен багаж. Регистрацията е възможна чрез QR код на смарт телефон, като не е необходимо да се печатат билети за пътуването.

Още изображения с висока резолюция за изтегляне можете да откриете тук: Multimedia room