Търговската верига и сдружение „BG Бъди активен“ обединяват усилия за повече спорт сред децата
Лидл България и сдружение „BG Бъди активен“ обединяват усилия за повече спорт сред децата. Търговската верига става партньор на Европейския ден на спорта в училище, който се организира за трета поредна година от сдружение „BG Бъди активен“ с подкрепата на Министерството на образованието, Министерство на здравеопазването, Министерството на младежта и спорта и Център за развитие на човешките ресурси.
Събитието, част Европейската седмица на спорта и кампанията NowWeMOVE, ще се проведе на 29 септември 2017. То е част от цялостно партньорство между Лидл България и „BG Бъди активен“, което си поставя за цел да насърчава децата да спортуват.
„С помощта на партньорството с Лидл България искаме да направим повече училища в България активни. Опитът на „BG Бъди активен“ от 2011 г. насам показва, а и световните проучвания потвърждават, че физическата активност предлага големи ползи в различни сфери от училищния живот на децата. Спортът и движението помагат на учениците да учат по-бързо и да усвояват по-лесно, да създават по-силна връзка с училището, да получават по-високи оценки и като цяло да бъдат по-щастливи, по-мотивирани, по-самоуверени и с по-добро поведение в клас”, коментира Ласка Ненова, основател на Сдружение „BG Бъди активен“.
„Лидл България поставя силен фокус върху децата и тяхното пълноценно израстване. Доказателство за това е и нашата най-голяма инициатива “Lidl – за твоето дете“, с която насочваме усилията си върху три основни области – здравословното хранене, образованието и развитието на талантите, а също спорта и активния начин на живот. Затова с радост подкрепяме Европейския ден на спорта в училище. Вярваме, че така ще успеем да мотивираме още повече деца да се движат и ще им покажем колко интересен, забавен и полезен може да бъде спортът“, заяви Милена Драгийска, Главен изпълнителен директор на Лидл България.
През 2016 г. в Европейския ден на спорта в училище в България взимат участие над 300 училища в над 180 населени места в страната. Само в рамките на един ден инициативата успява да привлече близо 45 000 ученици, а материалите и посланията на кампанията достигат до над 80 000.
За Лидл България
Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz-Gruppe и присъства в над 25 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 84 магазини в 44 града и над 2 200 служители.
Инициативата „Lidl – за твоето дете“ е отражение на цялостната социално отговорна политика на компанията. Лидл България фокусира своята социална отговорност върху пет основни области: околна среда, общество, продукти, служители и бизнес партньори.
За Сдружение „BG Бъди активен“
Сдружение „BG Бъди активен“ e национална неправителствена организация, основанa през 2011 година, с цел популяризиране на спорта и движението за здраве сред гражданите на България и постигане на видима промяна в нагласите и културата на българското общество към физическата активност и спорта за здраве. Основни приоритети на организацията са повишаване на активното време при децата и подрастващите и създаване на условия за спорт и физическа активност в малките населени места чрез изграждане на обществени съоръжения и обучаване на спортни аниматори.