Бохо стил за лятото от Хайди Клум и Lidl

07.06.2018

#LETSLOVESUMMER е новата лятна колекция на Хайди, която влиза в Lidl от 18 юни

Световноизвестният модел Хайди Клум е подготвила неустоими бохо предложения за лятото с предстоящата си четвърта колекция за Lidl - #LETSLOVESUMMER. Модната линия идва в България след по-малко от две седмици на 18 юни, а цветните предложения, които са в актуалните модни тенденции това лято, включват и идентични модели за малки и големи дами.

#LETSLOVESUMMER отразява лятната динамика с атрактивни разцветки, пъстри пискюли и леки прохладни материи, които освен стилна визия, носят и весело настроение за горещите летни дни.

„За мен е важно всички предложения от новата колекция #LETSLOVESUMMER да могат да се комбинират и докато през деня за предпочитане са късите панталони с топ и ниски сандали, то вечерта дамите могат да си облекат широка рокля, която да комбинират с някой от аксесоарите от колекцията“ коментира Хайди Клум. „Вдъхновена съм отново от моя втори дом Лос Анджелис и се радвам, че успях да пресъздам летните настроения от там в колекцията #LETSLOVESUMMER както за дами, така и за малки момичета, които често искат да приличат на по-големите“.

Цветни къси панталони, ниски стилни сандали, рокли и гащеризони в бохемски стил са сред основните предложения на Хайди и Lidl за малки и големи дами, интересуващи се от водещите тенденции в модата, с които могат да допълнят своя гардероб за лятото. Новата линия #LETLOVESUMMER ще бъде налична от 18 юни във всички 88 магазина на Лидл България в страната, предлагайки традиционното за Lidl максимално добро съотношение качество-цена. Едновременно с идването си у нас, колекцията на световноизвестния модел ще дебютира и в останалите общо 28 държави и над 10 000 магазина на Lidl в цяла Европа.

 

За Лидл България

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа, част e от немската Schwarz-Gruppe и присъства в над 25 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 88 магазина в 46 града и над 2 300 служители, а марката Lidl е затвърдила водещата си позиция на пазара на хранителни стоки. Лидл България е носител на 7 медала Best Buy Award PRIVATE LABEL Bulgaria 2017/2018 за най-добро съотношение цена-качество на продукти със собствена марка.