Яна Маринова се довери на свежите деним предложения от колекцията #LETSDENIM на Хайди Клум и Lidl

05.03.2018

Актрисата предпочита скини джинси за горещите танци на екрана и в живота

Лъчезарната Яна Маринова се довери на свежите деним предложения от новата съвместна колекция на световно известния модел Хайди Клум и Lidl - #LETSDENIM. Третата серия продукти от модната линия привлече вниманието на запалената по танците актриса, благодарение на модерните и удобни форми и възможностите за комбинации, които денимът предоставя – задължителни елементи в нейното забързано ежедневие покарай премиерата на най-новия й филм „Привличане“. Активната дама вече съчетава много роли и освен в познатото амплоа на една от най-атрактивните български актриси, в новата продукция тя прави своя дебют и като сценарист и продуцент.

 

„Скини джинси и свободна риза са сред любимите ми дрехи за ежедневието. С тях се чувствам удобно, не само когато съм в движение или на срещи, но и са сред предпочитаните от мен дрехи за танци“, сподели Яна Маринова, демонстрирайки танцови стъпки от филма.

 

#LETSDENIM отразява непреходността на денима, който никога не излиза от мода и може да бъде адаптиран към всеки стил. Колекцията представя водещи акценти от модния подиум, съчетани с характерното за Lidl оптимално съотношение качество-цена. Тя умело съчетава разпознаваемия стил на Хайди Клум с градската модерна визия на Lidl. Вдъхновение за #LETSDENIM световноизвестният модел черпи от своя втори дом – Лос Анджелис и духа на динамичния градски начин на живот.

 

Новата линия #LETSDENIM е налична от днес във всички 87 магазина на Лидл България в страната като част от „Модната седмица на Lidl”. Едновременно с идването си у нас, колекцията на световноизвестния модел дебютира и в останалите общо 28 държави и над 10 000 магазина на Lidl в цяла Европа.

 

 

 

За Лидл България

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа, част e от немската Schwarz-Gruppe и присъства в над 25 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 87 магазина в 46 града и над 2 300 служители, а марката Lidl е затвърдила водещата си позиция на пазара на хранителни стоки. Лидл България е носител на 7 медала Best Buy Award PRIVATE LABEL Bulgaria 2017/2018 за най-добро съотношение цена-качество на продукти със собствена марка и 7 отличия QUDAL – QUality meDAL 2016/2017 за най-високо качество на продукти със собствена марка в България.