„Ти и Lidl за по-добър живот“ с отличие за „Най-устойчива дарителска програма“

10.12.2020

Лидл България получи поредно признание за най-голямата си социално отговорна инициатива в годишните награди на Български дарителски форум

„Ти и Lidl за по-добър живот“ донесе на Лидл България отличие за „Най-устойчива дарителска програма“ в петнадесетото издание на годишните награди на Български дарителски форум (БДФ). Най-голямата социално отговорна инициатива на компанията стартира през 2017 г., като за три години финансира 73 проекта в 44 населени места в цялата страната с общ фонд от над половин милион лева. За този период чрез реализираните проекти „Ти и Lidl за по-добър живот“ достига пряко до 21 000 души, а непреките бенефициенти са над 150 000 души в цялата страна.

„Щастливи сме, че получаваме признанието за най-устойчива дарителска програма за нашата най-голяма социално отговорна инициатива „Ти и Lidl за по-добър живот“ именно сега, когато отбелязваме 10 години от стъпването на Lidl на българския пазар. Отговорността и устойчивостта са сред основните ни приоритети от самото начало и са сред движещите сили за всичко, което правим. Вярваме, че с „Ти и Lidl за по-добър живот“ се създава реална възможност за местните общности в дългосрочен план да подобряват своята среда, а проектите, на които инициативата вдъхна живот да оставят своя положителен отпечатък във всички 44 населени места. Това е и причината, която ни вдъхновява да продължаваме да развиваме и надграждаме програмата, а наградата, която получаваме сега, отново доказателство, че работим в правилната посока“, сподели Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.

Инициативата цели да допринася за по-качествен и пълноценен начин на живот на хората в различните региони в страната, като финансира обществено значими проекти в 4 тематични области: образование, култура и историческо наследство, здравословен начин на живот и околна среда.

 

За Лидл България 

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа, част e от немската Schwarz-Gruppe и присъства в 32 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 105 магазина в 49 града и близо 3000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.