Инициатива на Lidl за балансирано хранене с признание за „Образователна идея“

06.07.2020

Лидл България взе първа награда в шестото издание на Годишните награди на B2B Media в категорията за „Образователна идея“. Компанията получи отличие за своята инициатива за здравословно и балансирано хранене - „Умници гладници“. Инициативата се организира в партньорство с Асоциация „Родители“ и със съдействието на Министерство на образованието и науката.

„Умници гладници“ има за цел да представи темата за здравословното и балансирано хранене по забавен и интересен начин на децата в училище. Над 250 учители от 100 училища в София, Пловдив и Варна се включиха в информационни срещи, а близо 900 ученици участваха в провеждането на открити уроци по темата. В резултат на проведените активностите, тази есен предстои да бъде издаден специален сборник, в помощ на учители и родители. Той ще бъде предоставен на всички училища в страната със съдействието на МОН.

Признанието за „Умници гладници“ още веднъж затвърждава усилията на компанията да инициира и подкрепя проекти, които помагат на родителите в грижата им за техните деца.

За поредна година конкурсът на B2B Media награди най-иновативните компании, както и социално-отговорните кампании, които използват иновативното мислене за постигане на значими резултати. Наградата от тази година е поредното отличие, което веригата получава за своите инициативи. В миналогодишното издание на конкурса, Лидл България спечели две първи места в категориите за „Социален проект“ и „Социално отговорна кампания на годината“.

 

За Лидл България 

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа, част e от немската Schwarz-Gruppe и присъства в 32 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 101 магазина в 48 града и близо 3 000 служители.