Lidl обновява един от магазините си във Враца

03.05.2018

Веригата осигурява повече удобства при пазаруване чрез по-ефективна подредба на стоките, повече простор и по-модерна визия

Lidl продължава серията от обновявания на магазините на веригата и през следващата седмица ще осигури повече удобства при пазаруване на клиентите в един от обектите си във Враца. Магазинът, който се намира на ул. "Васил Кънчов" 21, ще бъде затворен за посетители във вторник и сряда, за да ги зарадва в четвъртък с по-ефективна подредба, повече простор и по-модерна визия.

Промените имат за цел да осигурят по-добро потребителско изживяване за потребителите, като направят пазаруването още по-удобно и лесно. За клиентите на магазина, веригата е подготвила специален подарък – за всяка покупка тази събота (5 май) те ще получат талон за 5% отстъпка, който могат да ползват еднократно в другия обект на веригата в града през двата дни на обновяването (8 и 9 май), в които няма да могат да посетят своя Lidl.

Предлагайки разнообразна гама от продукти с оптимално съотношение качество-цена, съчетана с новата по-лесна и по-удобна подредба на филиалите, Лидл България помага на клиентите си да пестят средства и време при осигуряването на качествени продукти за своето семейство. Основните акценти при реновирането на обектите са по-модерна визия, повече простор и комфорт за клиентите и служителите, както и използването на най-съвременна техника и оборудване. Едно от улесненията, например, е извеждането на традиционно силни стокови категории в предната част на магазина - така Мениджър Свежест ще посрещне клиентите с разнообразие от качествени плодове и зеленчуци редом с вкусния хляб от фурната на Лидл и прясното месо.

За по-лесното ориентиране в обекта ще допринася и внедряването на т.нар. концепция „магазин в магазина“, благодарение на която всички артикули от дадена продуктова група ще бъдат обособени на отделна площ по определен формат. По този начин клиентите имат възможността да пазаруват по-лесно и да не губят време в търсене на стоки, които често пазаруват едновременно - напр. козметика и перилни препарати, безалкохолни с алкохолни напитки и вино и др. Заедно с обновяването на магазините поетапно стартира и подмяна на осветлението с LED, което ще доведе до подобряване и на енергийната ефективност на обектите от веригата.

За Лидл България

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа, част e от немската Schwarz-Gruppe и присъства в над 25 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 88 магазина в 46 града и над 2 300 служители, а марката Lidl е затвърдила водещата си позиция на пазара на хранителни стоки. Лидл България е носител на 7 медала Best Buy Award PRIVATE LABEL Bulgaria 2017/2018 за най-добро съотношение цена-качество на продукти със собствена марка и 7 отличия QUDAL – QUality meDAL 2016/2017 за най-високо качество на продукти със собствена марка в България.