Лидл България с поредно признание за подкрепата си към малкия и среден бизнес

11.06.2018

Веригата бе отличена от Сдружение „Обединени бизнес клубове“ за отличните резултати, които българските производители постигат благодарение на партньорството си с компанията

Лидл България получи признанието „Най-добър партньор на българските малки и средни предприятия“ от Сдружение за подпомагане на малкия и среден бизнес – Обединени бизнес клубове (ОБК) по време на втората Балканска конференция за МПС. Компанията бе наградена за отличните резултати, които българските производители реализират благодарение на партньорството си с Лидл България.

 

Изключително сме щастливи за тази награда и че нашата подкрепа за българските производители намира заслужено признание от страна на институциите и бизнес организациите в страната“, коментира Милена Драгийска, главен изпълнителен директор в Лидл България.

 

От стъпването си на българския пазар през 2010 г. Лидл България работи активно с българските производители и инвестира в дългосрочна политика в подкрепа на българското производство. Компанията ги подкрепя в две основни посоки – възможности за реализация на българския пазар и възможности за износ.

 

Веригата предоставя на родните доставчици възможност да предлагат своята продукция в търговската й мрежа в цялата страна – 88 магазина в 46 града. Един от най-успешните примери е „Родна стряха“ – първата продуктова линия с висококачествени продукти само от български производители, която включва 87 продукта от общо 31 доставчика.

 

Лидл България предлага на своите български доставчици и изключителни възможности да изнасят продукцията си в чужбина, благодарение на филиалната мрежа на Lidl в цяла Европа. Доказателство за това са резултатите, които компанията постига през 2017 г. – продажби за над 15 млн. лева на 20 български компании в 7 000 магазина в 22 страни в Европа. Лидл България дава реален шанс за устойчиво бизнес развитие на малки и средни компании, като споделя с тях своето ноу-хау, разработва съвместно нови продукти и повишава тяхната конкурентоспособност.

 

За Лидл България

От стъпването си на българския пазар през 2010 г. Лидл България работи активно с българските производители и инвестира в тяхната дългосрочна подкрепа. С над 40% от настоящите си български доставчици Лидл България работи от 2010 г. Благодарение на партньорството си с веригата над 20 родни производители изнасят в до 14 чуждестранни пазари. С конкретни и целенасочени мерки Лидл България дава реален шанс за устойчиво бизнес развитие на малки, средни и големи компании. Сред най-успешните примери за това са продуктовата линия „Родна стряха“, „Балканска седмица“ в магазините Lidl в Европа, както и кампанията „Винен туризъм“ в подкрепа на българското винопроизводство.