Теленор е готов за предстоящото от 25 май прилагане на новия Общ регламент за защита на данните (General Data Protection Regulation, GDPR) в Европейския съюз и всички лични данни на клиентите на услуги на компанията вече се обработват в пълно съответствие с новата регулация.
Теленор възприе и своя Политика за личните данни, която описва на ясен и разбираем език причините и начините по които Теленор събира, съхранява и използва лични данни на своите клиенти, в съответствие на принципите на Регламента. Също така, в Политиката са описани и начините, по които клиентите на компанията могат да управляват своите съгласия за предоставяне на лични данни.
За удобство на потребителите, на официалната интернет страница на компанията са публикувани и отговорите на най-често задаваните въпроси, свързани с Регламента и Политиката за лични данни на Теленор. Всички клиенти на Теленор могат да се обръщат за допълнителна информация и към Центъра за обслужване на клиенти на оператора.
Прилагането на Регламента не изисква никакви промени и не налага преподписване на съществуващите договори за мобилни и фиксирани услуги с Теленор.
Теленор е водеща телекомуникационна компания с над 3,1 милиона активни потребители в България. Теленор България е част от международната Теленор Груп, която оперира в Европа и Азия и има 170 милиона абонати. Считано от март 2018 г., операторите от групата в Централна и Източна Европа, в това число и Теленор България, са отбелязани във финансовите отчети като „активи в продажба и прекратени операции“. На 21 март 2018 г. Теленор обяви, че е сключила споразумение за продажба на активите си в Централна и Източна Европа.