Новини

Загорка прави дарение в подкрепа на УМБАЛ Стара Загора и призовава - доброто тук е да останем вкъщи

13.04.2020

Компанията замени планираната си рекламна кампания и призовава потребителите да са доброто тук, като си останат вкъщи и не губят надежда

Българската марка бира „Загорка“ допринася в активната борба срещу разпространението на коронавируса у нас и грижата за здравето на медиците на първа линия и българските граждани. Пивоварната инициира закупуване на предпазни средства и апарат за анестезия и обдишване, толкова необходими на лечебното заведение за борба със заразата. Закупените материали и финансова подкрепа са в размер на 50 966 лв. и са предоставени на УМБАЛ – Стоян Киркович - Стара Загора.

„Доброто тук“ не е само кампания на Загорка, това е и всекидневният ни начин на живот. „Доброто тук“ има много лица, то е във всеки от нас и всички ние сме част от него, споделят от пивоварната.

„Насочихме подкрепата си към Стара Загора, където са корените на Загорка. Ние вярваме в „Доброто тук“ и в доброто във всеки един от нас. Само заедно можем да излезем от тази ситуация, а това ще стане като следваме препоръките на здравните власти и си останем вкъщи.“, сподели г-н Питър Копиец, изпълнителен директор, ЗАГОРКА АД

ЗАГОРКА отправя призив към българските граждани да си останат вкъщи. Пивоварната замени телевизионната си реклама с емоционално послание към всички потребители да бъдат отговорни и да си останат вкъщи. Инициативата е поредната стъпка в подкрепа на мисията да промотира „Доброто тук“, която в този труден за всички нас момент насърчава доброто и подкрепя ежедневните усилия на всеки отговорен гражданин в страната.

В поредица от активности в социалните мрежи и реклама в медии, Загорка иска да покаже, че можем да бъдем заедно, макар и разделени, но да намираме други начини да си кажем „наздраве” с любимата бира, като едновременно с това, останем отговорни при тези безпрецедентни обстоятелства.

Най-новият клип на Загорка специално е заснет без професионален снимачен екип в домашни условия от самите участници. Почти всички в рекламата са служители от компанията- бъдещи именици, които  празнуват или им предстои да празнуват Цветница, Великден и Гергьовден без да могат да го направят като друга година – заедно с близки и приятели.

За да спомогне за това празничните дни да са поне малко споделени, Загорка ще даде възможност на тези, които искат да изненадат имениците за повода, да го направят виртуално със специална картичка под формата на персонализиран етикет с пожелание. Всяка седмица до 8 май, 30 души, които са го направили, ще могат да спечелят каса бира Загорка специално с този етикет. Такава каса ще получи както изпращачът, така и именикът. За да могат през екраните да вдигат наздравици.

„Ние променихме нашата комуникационна кампания, с която искаме да ви кажем - Не губете надежда, скоро пак ще бъдем заедно и ще пием бира! Но сега важното е да останем вкъщи! #останивкъщи и Наздраве!“, призовават от ЗАГОРКА АД.

Посланието на компанията може да бъде видяно тук. Новата кампания тук.

 

За ЗАГОРКА АД:

Пивоварна „Загорка” навлиза във втория век от своите операции в Стара Загора. Още от откриването на „Бирарията”  през 1902 г. от  д-р Кожухаров, пивоварната се превръща в символ на града, а Загорка е любимата бира на поколения българи. През 1994 г. „Загорка” АД се присъединява към глобалното семейство на HEINEKEN. От тогава до днес, в продължение на повече от 20 години, над 133 милиона Евро са инвестирани в „Загорка” АД за  модернизация на процесите и увеличаване на производствения капацитет. Днес пивоварната в Стара Загора е една от най-модерните в региона на Централна и Източна Европа.

Като част от семейството на HEINEKEN и водещ български производител на бира, „Загорка“ АД се ангажира да развива своя бизнес устойчиво и отговорно.

Чрез платформата си за устойчиво развитие „Създаваме по-добър свят“ компанията насочва своите усилия в шест сфери, в които може да направи положителна промяна: намаляване на въглеродните емисии, опазване на водните ресурси, локални ресурси, отговорна консумация, израстване с местните общности, безопасност и здраве.

През 2013 г. МОСВ отличава „Загорка” АД с наградата „Зелена България” за бизнес с цялостен принос за опазване на околната среда. От 2015 г., в три поредни години, ЗАГОРКА печели първите места в конкурс за „Най-зелена компания” в сектора на бързооборотни стоки и е най-зелената и отговорна компания в бирената индустрия, според консуматорите.

Портфолиото на компанията предлага разнообразие от висококачествени продукти, които отговарят на вкуса на взискателния български потребител – Загорка, Heineken, Ариана, Amstel, Stolichno, Desperados, Starobrno, Affligem, Sol и сайдерите Крадецът на ябълки и Strongbow. Безалкохолните предложения за любителите на бира с 0.0% алкохол: Загорка 0.0%, Heineken 0.0% и Ариана Радлер 0.0%.