Загорка стартира кампания за съживяване на българските традиции

08.04.2021

Предизвикателството „Тръгни по стъпките на добро тук“ цели да припомня и разказва за българските фолклорни мотиви, области и танци

Популярната марка бира Загорка стартира кампания за съживяване на българските традиции. Предизвикателството „Тръгни по стъпките на доброто тук“ цели да запознае потребителите и да им припомни българските фолклорни мотиви, области и танци. „Пътешествието“ на любителите на класическия вкус на Загорка започва от 1 април и ще продължи до 30 юни 2021 г. Консуматорите ще могат да намерят и съберат специалните символи под капачките и да участват за една от 1 200 000 награди. Късметлиите ще могат да се насладят на българския фолклор и традиции чрез 10 уикенда с кемпер в България, 1000 фолклорни игри за традициите, музиката и танците или 1 198 990 кена Загорка с лимитиран дизайн „Тръгни по стъпките на доброто тук“. За да бъде изживяването пълноценно, потребителите ще открият и специални истории, вдъхновени от българските фолклорни области, както и съвети и подходящи места за лагеруване и почивка в страната в комуникационните канали на Загорка.

„Вярваме, че в тези трудни за всички времена е повече от важно да откриваме доброто около себе си и да го пазим за поколенията напред, защото ни помага да се справяме с трудностите“, коментира Елица Иванова, мениджър Маркетинг, Загорка АД, част от корпорацията Heineken. „За да открием доброто, трябва да се върнем към своите корени. Решихме да предложим една нова възможност на нашите консуматори, с която да си припомнят българските традиции и да се забавляват като тръгнат по стъпките на доброто тук“.

Предизвикателството е поредната стъпка на бирения бранд Загорка в подкрепа на българското творчество и дух, част от платформата на „Доброто тук“. През 2019 г. е лансирана лимитирана дизайнерска серия кенове Загорка, с които подари на феновете на бирата късче от изкуството на българските артисти – Иван Шопов и Насимо, избрали да творят „доброто тук“, а през 2018 г. 3 лимитирани колекционерски бутилки Загорка се превърнаха в платно за български илюстратори, които им вдъхнаха нов живот с темата „Посяваме, отглеждаме и жънем Доброто тук“.

 

За Доброто тук: https://dobrototuk.bg, Zagorka.bg

За ЗАГОРКА АД, част от корпорация HEINEKEN

Пивоварна Загорка навлиза във втория век от своите операции в Стара Загора. Още от откриването на „Бирарията”  през 1902 г. от  д-р Кожухаров, пивоварната се превръща в символ на града, а Загорка е любимата бира на поколения българи. През 1994 г. „Загорка” АД се присъединява към глобалното семейство на HEINEKEN.

„Загорка“ АД се ангажира да развива своя бизнес устойчиво и отговорно чрез платформата си за устойчиво развитие „Създаваме по-добър свят“ компанията насочва своите усилия в шест сфери, в които може да направи положителна промяна: намаляване на въглеродните емисии, опазване на водните ресурси, устойчиви ресурси, отговорна консумация, израстване с местните общности, безопасност и здраве. Дългогодишните усилия на компанията са оценени от консуматори и престижни конкурси за социална отговорност. През 2013 г. МОСВ отличава „Загорка” АД с наградата „Зелена България” за бизнес с цялостен принос за опазване на околната среда.

Портфолиото на компанията предлага разнообразие от висококачествени продукти, които отговарят на вкуса на взискателния български потребител – Загорка, Heineken, Ариана, Starobrno, Amstel, Stolichno, Desperados, Sol и сайдерът Крадецът на ябълки. Безалкохолните предложения за любителите на бира с 0.0% алкохол: Загорка 0.0%, Heineken 0.0% и Ариана Радлер 0.0%.

За повече информация за компанията и нейните продукти: www.zagorkacompany.bg