С наближаването на края на 2023 г. индустриите по целия свят са потопени в трансформация, откривайки изцяло нови начини на работа благодарение на напредъка на изкуствения интелект (AI). Microsoft Ignite застава на преден план, представяйки иновации, които дават възможност на клиентите, партньорите и разработчиците да използват пълния потенциал на технологиите на Microsoft, променяйки пейзажа на работата.
Революция в работата с Copilot
Copilot на Microsoft, представен преди осем месеца с идеята да намали цифровия дълг и да повиши производителността, донесе истинска промяна. Според последния Work Trend Index на Microsoft потребителите на Copilot постигнали 70% увеличение на производителността, със забележителни подобрения в качеството на работата (68%) и творческите процеси (68%). Ефектът на Copilot се разпростира и върху срещите, тъй като потребителите му вече могат да наваксат пропуснатата среща почти 4 пъти по-бързо; заедно с ползи като прекарване на по-малко време в обработка на имейли (64%) или създаване на първи проект (87%).
На Ignite Microsoft обяви общата достъпност за клинетите на Copilot за Microsoft 365 — трансформиращ инструмент, който вече се използва от индустриални гиганти като Visa, BP, Honda и Pfizer, както и от партньори на Microsoft като Accenture, EY, KPMG, Kyndryl и PwC. Новото табло за управление на Microsoft Copilot предлага на организациите информация за неговото въздействие, а Copilot Profile адаптира отговорите въз основа на индивидуалните предпочитания и роли. Новите функции в Copilot в Outlook помагат при подготовката на срещите, а по време на самите срещи новите възможности за работа с бяла дъска и водене на бележки за Copilot в Microsoft Teams осигуряват пълен синхрон между участниците. Това определя ролята на Copilot като незаменим член на екипа, тъй като функциите му надхвърлят ролята на личен асистент и помагат на целия екип.
Разширявайки екосистемата на Copilot, Microsoft представя Copilot Studio – инструмент с нисък код, който позволява на организациите да персонализират Microsoft Copilot за Microsoft 365, като интегрират критични за бизнеса данни и създават персонализирани копилета за различни цели. Влиянието на Copilot се разпростира и върху обслужването на клиенти. Microsoft Copilot за обслужване на клиенти е най-новият копилот, който осигурява поддръжка, базирана на роли, помага на компаниите да ускорят своята AI трансформация на обслужването на клиенти. Microsoft Dynamics 365 Guides помага на служителите от първа линия да изпълняват сложни задачи и да разрешават проблеми по-бързо, без да нарушават работния процес, а Microsoft Copilot for Azure опростява ежедневното администриране на информационните технологии, като представлява унифицирано чат изживяване, което разбира ролята и целите на потребителя. Той подобрява способността за проектиране, управление и отстраняване на проблеми с приложения и инфраструктура.
Усилията на Microsoft да опрости работата на потребителите и да направи Copilot по-достъпен за всички започват с Bing – водещото изживяване за уеб средата. Bing Chat и Bing Chat Enterprise ще се превърнат просто в Copilot и ще бъдат общодостъпни от 1 декември.
С развитието на Microsoft Ignite 2023 става ясно, че изкуственият интелект не е просто технологична еволюция, а катализатор на безпрецедентна промяна, която променя начина, по който работим, сътрудничим и правим иновации. Ангажиментът на Microsoft да даде възможност на хората, организациите и разработчиците да използват трансформиращи технологии за AI подчертава визията на компанията за бъдеще, в което AI подобрява всеки аспект от живота ни.