БЪЛГАРИЯ ВЕЧЕ Е НА СВЕТОВНАТА КАРТА ПО ОТНОШЕНИЕ НА ОЦЕНКА И ИЗМЕРВАНЕ НА КОМУНИКАЦИИТЕ

27.09.2016

DeLange Analytics и SiteMedia Consultancy организират първото по рода си събитие „Testing & validating social-media impact on business results в TheSite

 

За първи път България е включена в календара със събития АМЕC‘s Measurement Month (месец на измерване на комуникациите), едномесечната глобална образователна програма, провеждана от Международната асоциация за измерване и оценка на комуникациите (АМЕC). DeLange Analytics и SiteMedia Consultancy организират първото по рода си събитие „Testing & validating social-media impact on business results“, което има за цел да се обмени опит за начините и методите, по които може да се оцени ефекта от комуникациите в социалните мрежи за успешното управление на бизнеса и повишаване на резултатите. Опитни международни специалисти ще дискутират различните аспекти на измерванията и ще посочат примери от своя опит за добрите техники и изпитаните подходи в работата със социалните медии.

Събитието ще се състои на 28.09.2016 г., от 16:00 часа в The Site, първия по рода си communication community&event център. „Щастливи сме, че България стъпи на картата на още един професионален сектор. Оценките и измерванията на ефекта от комуникациите са стара тема, която е извор на непрекъснат дебат. Но и тема, която е изключително важна за всички участници в комуникационния процес. Особено сме горди, че SiteMedia Consultancy е съорганизатор на събитието и виждаме името си до такива световни комуникационни професионалисти като Public Relations and Communications Association (PRCA), Government Communication Service to the English Government, Hill+Knowlton Strategies, PR News, Burson Marsteller, Ketchum и много други. Още повече, че за мен, като математик, темата за подходящите метрики в комуникацията е изключително интересна“, заяви Любомир Аламанов, General Мanager, SiteMedia Consultancy.

AMEC measurement Month е инициатива, която се стреми да запълни празнотата между разбирането за ефекта от развитието на публичните комуникации и управлението и прилагането им на практика. Посредством провеждането на различни уъркшопи, дискусии и семинари с осигурен изцяло свободен достъп, AMEC – лидер в сферата на комуникационните проучвания, се стреми към подпомагнето както на професионалистите, така и на прохождащи комуникатори.

Членове на AMEC са организации от 48 страни, които имат възможността да развиват своя бизнес чрез размяна на идеи и поглед в една обща посока. Acceso Group, CARMA International, GlobalNews Group, Infomedia A/S, Media Research Group, и др. са само част от имената, към които тази година се присъединява и SiteMedia Consultancy.

За повече информация относно АМЕC‘s Measurement Month, посетете http://amecorg.com/measurement-month-2016/measurement-month-events/ или страницата на предстоящото събитие във Фейсбук: https://www.facebook.com/events/317413855271831/ .