Веригата предлага ниски цени на избрани артикули от своя постоянен асортимент, под нивата на цените на същите продукти през последните месеци
Лидл България предлага 50 артикула от своя постоянен асортимент на още по-атрактивни цени. Няколко поредни седмици през октомври веригата ще радва клиентите си с различни предложения на ниски цени, по-изгодни в сравнение с цените на същите продукти за последните 3 месеца.
Специалните предложения на Lidl обхващат различни групи, които са сред основните покупки на ежедневното пазаруване – прясно месо, предложения от “Фурната на Lidl”, продукти от охладената витрина, напитки и други артикули от постоянния асортимент на веригата.
Атрактивните предложения са поредната стъпка в дългосрочната стратегия на веригата да предлага богато разнообразие от продукти с максимално добро съотношение между качество и цена. Продуктите с ниски цени са със специално обозначение в магазина и не са част от акция или друга ценова отстъпка.
Всяка седмица селекцията от продукти ще се обновява и ще предложи на клиентите разнообразие от ключови продукти за всяко домакинство. По този начин веригата ще осигури още една възможност за изгодни предложения на качествени продукти, затвърждавайки своята позиция на лидер както в ценово отношение, така и по отношение на продуктовите иновации.
За Лидл България
Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа, част e от немската Schwarz-Gruppe и присъства в над 25 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 89 магазина в 46 града и над 2300 служители, а марката Lidl е затвърдила водещата си позиция на пазара на хранителни стоки. Лидл България е носител на 7 медала Best Buy Award PRIVATE LABEL Bulgaria 2017/2018 за най-добро съотношение цена – качество на продукти със собствена марка.